flaga RPTekst łatwy do czytania

Prezentacja Profilu dla szkół średnich. Trwają zapisy na webinar

Prezentacja Profilu dla szkół średnich. Trwają zapisy na webinar

Zapraszamy na ostatnie spotkanie online poświęcone Profilowi absolwenta i absolwentki dla szkół ponadpodstawowych. Webinar rozpocznie się 30 czerwca o godz. 16.30.
Konkurs MEN na studia podyplomowe dla przyszłych nauczycieli zawodów

Konkurs MEN na studia podyplomowe dla przyszłych nauczycieli zawodów

Ministerstwo Edukacji Narodowej ogłosiło konkurs na organizację studiów podyplomowych przygotowujących do pracy nauczyciela w kształceniu zawodowym. To szansa na zdobycie nowych kwalifikacji i praktycznego doświadczenia.
Przewodnik dla uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi

Przewodnik dla uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi

Wybór szkoły ponadpodstawowej to jeden z najważniejszych momentów w życiu młodej osoby. Dlatego eksperci IBE PIB przygotowali kompleksowy przewodnik z myślą o uczniach, ich rodzicach oraz nauczycielach.
Wyniki międzynarodowego badania TALIS poznamy w październiku

Wyniki międzynarodowego badania TALIS poznamy w październiku

Badanie TALIS dostarcza rzetelnych danych, które pomagają lepiej zrozumieć sytuację nauczycieli oraz potrzeby szkół. Zyskamy tym samym wiedzę, która pozwoli wspierać szkoły, nauczycieli i uczniów.

Seminarium metodyczno-naukowe dla kadr systemu oświaty z terenu województwa dolnośląskiego „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia”

Seminarium metodyczno-naukowe dla kadr systemu oświaty  z terenu województwa dolnośląskiego  „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia”

Instytut Badań Edukacyjnych i Dolnośląski Kurator Oświaty Ewa Skrzywanek serdecznie zaprasza do udziału w seminarium metodyczno-naukowym dla kadr systemu oświaty z województwa dolnośląskiego, w szczególności: dyrektorów i dyrektorek publicznych i niepublicznych szkół podstawowych, pracowników kuratorium oświaty, doradców metodycznych pod tytułem: „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia”. 

Celem wydarzenia będzie przekazanie informacji nt.:

  • założeń i praktyki oceniania wspierającego uczenie się oraz rozwój uczniów i uczennic
  • ujęcia tematyki oceniania z perspektywy psychologii edukacyjnej,
    kluczowych wyzwań w tym obszarze dla szkoły podstawowej.

Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną dobre praktyki sprzyjające motywowaniu uczniów i uczennic do rozwoju.

 

Forma wydarzenia

Wydarzenie to odbędzie się w trybie stacjonarnym 21 listopada br. (godz. 10:00 – 15:30) we Wrocławskim Centrum Kongresowym (Hala Stulecia) przy ul. Wystawowej 1.

Prosimy o potwierdzenie udziału w seminarium do 13 listopada br., poprzez wypełnienie deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz formularza rejestracyjnego 

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z: Michał Moskal, tel. 606 503 904,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Seminarium odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).

Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

 

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 21.11.2024 | 10:00
Zakończenie 21.11.2024 | 15:30
Koniec rejestracji 16.10.2024 | 16:00
Lokalizacja Wrocław
Projekt Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży, Seminarium