flaga RPTekst łatwy do czytania

PIRLS 2026. Dowiedz się, jak wygląda Międzynarodowe Badanie Postępów Biegłości w Czytaniu

PIRLS 2026. Dowiedz się, jak wygląda Międzynarodowe Badanie Postępów Biegłości w Czytaniu

Badanie PIRLS to jedno z największych badań edukacyjnych dotyczących oceny umiejętności rozumienia czytanego tekstu uczniów w czwartym roku edukacji szkolnej. Zapraszamy do zapoznania się z procesem przygotowania i realizacji badania.

Ponad 700 nowych Doradców ds. Dostępności Uczenia się

Ponad 700 nowych Doradców ds. Dostępności Uczenia się

IBE PIB z dumą ogłasza sukces ogólnopolskiego programu "Przedszkole dostępne dla wszystkich". Od września 2024 do czerwca 2025 aż 729 nauczycieli‑specjalistów z całej Polski wzięło udział w intensywnym cyklu szkoleń.
Politechnika Opolska z mikropoświadczeniami w aplikacji Odznaka+

Politechnika Opolska z mikropoświadczeniami w aplikacji Odznaka+

Politechnika Opolska jako pierwsza w Polsce wdrożyła mikropoświadczenia w aplikacji Odznaka+. To ważny krok w budowie nowoczesnego systemu edukacji, który wspiera rozwój kompetencji na rynku pracy.
Konkurs Ministerstwa Klimatu i Środowiska

Konkurs Ministerstwa Klimatu i Środowiska "Klimatyczny Człowiek Roku"

Ministerstwo Klimatu i Środowiska ogłosiło piątą edycję konkursu, w którym po raz kolejny chcą nagrodzić osoby, które w sposób nieszablonowy i innowacyjny działają na rzecz klimatu i środowiska oraz mają osiągnięcia w tym zakresie. Termin...

Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia

Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia

Instytut Badań Edukacyjnych serdecznie zaprasza do udziału w seminarium metodyczno-naukowym "Ocenianie dla rozwoju–założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia” dla dyrektorów i dyrektorek publicznych i niepublicznych szkół podstawowych z terenu województwa lubelskiego. 

Wydarzenie to odbędzie się 19 września br. w Lublinie (godz. 09:00 – 15:30) w Centrum Spotkania Kultur, plac Teatralny 1.

Celem wydarzenia będzie przekazanie informacji nt.:

  • założeń i praktyki oceniania wspierającego uczenie się oraz rozwój uczniów i uczennic
  • ujęcia tematyki oceniania z perspektywy psychologii edukacyjnej, 
  • kluczowych wyzwań w tym obszarze dla szkoły podstawowej.

Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną dobre praktyki sprzyjające motywowaniu uczniów i uczennic do rozwoju.  

Agenda seminarium

Forma wydarzenia

Seminarium pod tytułem: „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia” odbędzie się w trybie stacjonarnym, 19 września br. w Lublinie (godz. 09:00 – 15:30) w Centrum Spotkania Kultur, plac Teatralny 1.

Uczestnicy

Na wydarzenie zapraszamy dyrektorów i dyrektorek publicznych i niepublicznych szkół podstawowych z terenu województwa lubelskiego.

Prosimy o potwierdzenie udziału w seminarium do 11 września br., poprzez wypełnienie deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz formularza rejestracyjnego.

Materiały informacyjne zostaną przekazane drogą elektroniczną w dniu 13 września br. na adres e-mail osób, które potwierdzą udział w wydarzeniu.

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z: Michał Moskal, tel. 606 503 904,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Seminarium odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).

Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

#FunduszeEuropejskie #FunduszeUE

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 19.09.2024 | 10:00
Zakończenie 19.09.2024 | 15:30
Lokalizacja Lublin
Projekt Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży