flaga RPTekst łatwy do czytania

PIRLS 2026. Dowiedz się, jak wygląda Międzynarodowe Badanie Postępów Biegłości w Czytaniu

PIRLS 2026. Dowiedz się, jak wygląda Międzynarodowe Badanie Postępów Biegłości w Czytaniu

Badanie PIRLS to jedno z największych badań edukacyjnych dotyczących oceny umiejętności rozumienia czytanego tekstu uczniów w czwartym roku edukacji szkolnej. Zapraszamy do zapoznania się z procesem przygotowania i realizacji badania.

Ponad 700 nowych Doradców ds. Dostępności Uczenia się

Ponad 700 nowych Doradców ds. Dostępności Uczenia się

IBE PIB z dumą ogłasza sukces ogólnopolskiego programu "Przedszkole dostępne dla wszystkich". Od września 2024 do czerwca 2025 aż 729 nauczycieli‑specjalistów z całej Polski wzięło udział w intensywnym cyklu szkoleń.
Politechnika Opolska z mikropoświadczeniami w aplikacji Odznaka+

Politechnika Opolska z mikropoświadczeniami w aplikacji Odznaka+

Politechnika Opolska jako pierwsza w Polsce wdrożyła mikropoświadczenia w aplikacji Odznaka+. To ważny krok w budowie nowoczesnego systemu edukacji, który wspiera rozwój kompetencji na rynku pracy.
Konkurs Ministerstwa Klimatu i Środowiska

Konkurs Ministerstwa Klimatu i Środowiska "Klimatyczny Człowiek Roku"

Ministerstwo Klimatu i Środowiska ogłosiło piątą edycję konkursu, w którym po raz kolejny chcą nagrodzić osoby, które w sposób nieszablonowy i innowacyjny działają na rzecz klimatu i środowiska oraz mają osiągnięcia w tym zakresie. Termin...

Seminarium "Edukacja wysokiej jakości dla każdego – jak z różnorodności uczynić zasób?" - Warszawa

Seminarium

Mazowiecki Kurator Oświaty Wioletta Krzyżanowska oraz Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy serdecznie zapraszają do udziału w stacjonarnym seminarium metodyczno-naukowym dla kadr systemu oświaty z województwa mazowieckiego.

 „Edukacja wysokiej jakości dla każdego – jak z różnorodności uczynić zasób?”  
29 maja (godz. 10:00 – 15:00)
VIZJA PARK, ul. Okopowa 59, 01-043 Warszawa
Agenda wydarzenia - pobierz plik PDF

Celem seminarium jest:

  • przekazanie informacji na temat ram edukacji wysokiej jakości,
  • prezentacja różnorodności jako potencjału w edukacji,
  • zapoznanie uczestników z założeniami oceny funkcjonalnej w szkole.

Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną szanse i zagrożenia edukacji włączającej w Polsce.

Uczestnicy

Serdecznie zapraszamy: dyrektorki i dyrektorów publicznych i niepublicznych przedszkoli, szkół podstawowych, szkół ponadpodstawowych, doradczynie i doradców metodycznych z woj. mazowieckiego, pracowniczki i pracowników placówek doskonalenia nauczycieli, pracowniczki i pracowników poradni psychologiczno-pedagogicznych, pracowniczki i pracowników kuratorium oświaty.

Rejestracja

Prosimy o rejestrację w seminarium do 21 maja 2025 r. poprzez wypełnienie deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz formularza rejestracyjnego.

Ilość miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń.

Wydarzenie odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).
Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 29.05.2025 | 10:00
Zakończenie 29.05.2025 | 15:00
Lokalizacja Warszawa
Projekt Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży, Seminarium