flaga RPTekst łatwy do czytania

PIRLS 2026. Dowiedz się, jak wygląda Międzynarodowe Badanie Postępów Biegłości w Czytaniu

PIRLS 2026. Dowiedz się, jak wygląda Międzynarodowe Badanie Postępów Biegłości w Czytaniu

Badanie PIRLS to jedno z największych badań edukacyjnych dotyczących oceny umiejętności rozumienia czytanego tekstu uczniów w czwartym roku edukacji szkolnej. Zapraszamy do zapoznania się z procesem przygotowania i realizacji badania.

Ponad 700 nowych Doradców ds. Dostępności Uczenia się

Ponad 700 nowych Doradców ds. Dostępności Uczenia się

IBE PIB z dumą ogłasza sukces ogólnopolskiego programu "Przedszkole dostępne dla wszystkich". Od września 2024 do czerwca 2025 aż 729 nauczycieli‑specjalistów z całej Polski wzięło udział w intensywnym cyklu szkoleń.
Politechnika Opolska z mikropoświadczeniami w aplikacji Odznaka+

Politechnika Opolska z mikropoświadczeniami w aplikacji Odznaka+

Politechnika Opolska jako pierwsza w Polsce wdrożyła mikropoświadczenia w aplikacji Odznaka+. To ważny krok w budowie nowoczesnego systemu edukacji, który wspiera rozwój kompetencji na rynku pracy.
Konkurs Ministerstwa Klimatu i Środowiska

Konkurs Ministerstwa Klimatu i Środowiska "Klimatyczny Człowiek Roku"

Ministerstwo Klimatu i Środowiska ogłosiło piątą edycję konkursu, w którym po raz kolejny chcą nagrodzić osoby, które w sposób nieszablonowy i innowacyjny działają na rzecz klimatu i środowiska oraz mają osiągnięcia w tym zakresie. Termin...

Edukacja wysokiej jakości dla każdego – jak z różnorodności uczynić zasób?

Edukacja wysokiej jakości dla każdego – jak z różnorodności uczynić zasób?

Instytut Badań Edukacyjnych serdecznie zaprasza do udziału w seminarium metodyczno-naukowym dla przedstawicieli kadr systemu oświaty z terenu województwa pomorskiego - "Edukacja wysokiej jakości dla każdego – jak z różnorodności uczynić zasób?” Wydarzenie odbędzie się w trybie stacjonarnym25 września 2024 r. w Gdańsku (godz. 10:00 - 14:30) w gmachu Polskiej Filharmonii Bałtyckiej, ul. Ołowianka 1.

Celem wydarzenia będzie przekazanie informacji m.in. nt.:

  • kierunków rozwoju edukacji włączającej w Polsce
  • planowania i organizacji pracy przedszkola oraz szkoły w kontekście zróżnicowanych potrzeb osób uczących się.

Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną pomorskie rozwiązania wspierające edukację włączającą. 

Agenda seminarium 

Prosimy o potwierdzenie udziału w seminarium do 23 września 2024 r. poprzez wypełnienie deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz formularza rejestracyjnego.

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z: Michał Moskal, tel. 606 503 904,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Seminarium odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).

Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

#FunduszeEuropejskie #FunduszeUE

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 25.09.2024 | 10:00
Zakończenie 25.09.2024 | 14:30
Lokalizacja Gdańsk
Projekt Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży