flaga RPTekst łatwy do czytania

PIRLS 2026. Dowiedz się, jak wygląda Międzynarodowe Badanie Postępów Biegłości w Czytaniu

PIRLS 2026. Dowiedz się, jak wygląda Międzynarodowe Badanie Postępów Biegłości w Czytaniu

Badanie PIRLS to jedno z największych badań edukacyjnych dotyczących oceny umiejętności rozumienia czytanego tekstu uczniów w czwartym roku edukacji szkolnej. Zapraszamy do zapoznania się z procesem przygotowania i realizacji badania.

Ponad 700 nowych Doradców ds. Dostępności Uczenia się

Ponad 700 nowych Doradców ds. Dostępności Uczenia się

IBE PIB z dumą ogłasza sukces ogólnopolskiego programu "Przedszkole dostępne dla wszystkich". Od września 2024 do czerwca 2025 aż 729 nauczycieli‑specjalistów z całej Polski wzięło udział w intensywnym cyklu szkoleń.
Politechnika Opolska z mikropoświadczeniami w aplikacji Odznaka+

Politechnika Opolska z mikropoświadczeniami w aplikacji Odznaka+

Politechnika Opolska jako pierwsza w Polsce wdrożyła mikropoświadczenia w aplikacji Odznaka+. To ważny krok w budowie nowoczesnego systemu edukacji, który wspiera rozwój kompetencji na rynku pracy.
Konkurs Ministerstwa Klimatu i Środowiska

Konkurs Ministerstwa Klimatu i Środowiska "Klimatyczny Człowiek Roku"

Ministerstwo Klimatu i Środowiska ogłosiło piątą edycję konkursu, w którym po raz kolejny chcą nagrodzić osoby, które w sposób nieszablonowy i innowacyjny działają na rzecz klimatu i środowiska oraz mają osiągnięcia w tym zakresie. Termin...

Seminarium metodyczno-naukowe dla kadr systemu oświaty z terenu województwa dolnośląskiego „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia”

Seminarium metodyczno-naukowe dla kadr systemu oświaty  z terenu województwa dolnośląskiego  „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia”

Instytut Badań Edukacyjnych i Dolnośląski Kurator Oświaty Ewa Skrzywanek serdecznie zaprasza do udziału w seminarium metodyczno-naukowym dla kadr systemu oświaty z województwa dolnośląskiego, w szczególności: dyrektorów i dyrektorek publicznych i niepublicznych szkół podstawowych, pracowników kuratorium oświaty, doradców metodycznych pod tytułem: „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia”. 

Celem wydarzenia będzie przekazanie informacji nt.:

  • założeń i praktyki oceniania wspierającego uczenie się oraz rozwój uczniów i uczennic
  • ujęcia tematyki oceniania z perspektywy psychologii edukacyjnej,
    kluczowych wyzwań w tym obszarze dla szkoły podstawowej.

Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną dobre praktyki sprzyjające motywowaniu uczniów i uczennic do rozwoju.

 

Forma wydarzenia

Wydarzenie to odbędzie się w trybie stacjonarnym 21 listopada br. (godz. 10:00 – 15:30) we Wrocławskim Centrum Kongresowym (Hala Stulecia) przy ul. Wystawowej 1.

Prosimy o potwierdzenie udziału w seminarium do 13 listopada br., poprzez wypełnienie deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz formularza rejestracyjnego 

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z: Michał Moskal, tel. 606 503 904,

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Seminarium odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).

Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

 

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 21.11.2024 | 10:00
Zakończenie 21.11.2024 | 15:30
Koniec rejestracji 16.10.2024 | 16:00
Lokalizacja Wrocław
Projekt Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży, Seminarium