flaga RPTekst łatwy do czytania

PIRLS 2026. Dowiedz się, jak wygląda Międzynarodowe Badanie Postępów Biegłości w Czytaniu

PIRLS 2026. Dowiedz się, jak wygląda Międzynarodowe Badanie Postępów Biegłości w Czytaniu

Badanie PIRLS to jedno z największych badań edukacyjnych dotyczących oceny umiejętności rozumienia czytanego tekstu uczniów w czwartym roku edukacji szkolnej. Zapraszamy do zapoznania się z procesem przygotowania i realizacji badania.

Ponad 700 nowych Doradców ds. Dostępności Uczenia się

Ponad 700 nowych Doradców ds. Dostępności Uczenia się

IBE PIB z dumą ogłasza sukces ogólnopolskiego programu "Przedszkole dostępne dla wszystkich". Od września 2024 do czerwca 2025 aż 729 nauczycieli‑specjalistów z całej Polski wzięło udział w intensywnym cyklu szkoleń.
Politechnika Opolska z mikropoświadczeniami w aplikacji Odznaka+

Politechnika Opolska z mikropoświadczeniami w aplikacji Odznaka+

Politechnika Opolska jako pierwsza w Polsce wdrożyła mikropoświadczenia w aplikacji Odznaka+. To ważny krok w budowie nowoczesnego systemu edukacji, który wspiera rozwój kompetencji na rynku pracy.
Konkurs Ministerstwa Klimatu i Środowiska

Konkurs Ministerstwa Klimatu i Środowiska "Klimatyczny Człowiek Roku"

Ministerstwo Klimatu i Środowiska ogłosiło piątą edycję konkursu, w którym po raz kolejny chcą nagrodzić osoby, które w sposób nieszablonowy i innowacyjny działają na rzecz klimatu i środowiska oraz mają osiągnięcia w tym zakresie. Termin...

Konferencja

Tym razem twórzmy to wspólnie – zaczynamy konsultacje profilu absolwenta i absolwentki

Tym razem twórzmy to wspólnie – zaczynamy konsultacje  profilu absolwenta i absolwentki

„Tym razem twórzmy to wspólnie – zaczynamy konsultacje
profilu absolwenta i absolwentki”

Rozpoczęcie 27.09.2024 | 11:00
Zakończenie 27.09.2024 | 14:00
Projekt Profil absolwenta, Konferencja

Konferencja hybrydowa realizowana w ramach projektu “Profil absolwenta” pt.: “Od profilu do zmian w systemie edukacji”

Konferencja hybrydowa realizowana w ramach projektu “Profil absolwenta” pt.: “Od profilu do zmian w systemie edukacji”

Podczas konferencji zostaną zaprezentowane pierwsze efekty prac zespołu eksperckiego pracującego przy tworzeniu profilu absolwenta np. wyniki analiz systemów edukacyjnych w wybranych państwach OECD, podsumowanie prac analitycznych nad kompetencjami współczesnych uczniów, zestawienia
zmian w podejściu do podstaw programowych na przestrzeni lat.

Rozpoczęcie 29.08.2024 | 10:00
Zakończenie 29.08.2024 | 14:00
Projekt Profil absolwenta, Konferencja

Ogłoszenie wyników badań PISA w zakresie umiejętności finansowych

Ogłoszenie wyników badań PISA w zakresie umiejętności finansowych

Badanie umiejętności finansowych PISA jest źródłem cennych informacji na temat poziomu umiejętności polskich uczniów na tle rówieśników z innych krajów, a także zmian w poziomie tych umiejętności. Pozwala to inspirować i wzbogacić dyskusje dotyczące skuteczności edukacji finansowej w Polsce i działań podejmowanych w tym zakresie przez różne instytucje. W badaniu PISA uczestniczą 15-latkowie, czyli osoby, które – jak można oczekiwać – powinny już posiadać podstawowy zasób wiedzy i umiejętności niezbędnych do podejmowania celnych decyzji finansowych. 

Rozpoczęcie 27.06.2024
Projekt IBE, Konferencja

Konferencja otwierająca projekt

Konferencja otwierająca projekt
Rozpoczęcie 19.06.2024
Projekt Profil absolwenta, Konferencja