flaga RPTekst łatwy do czytania

Warsaw Microcredentials Summit 2025. Nowa era potwierdzania kompetencji

Warsaw Microcredentials Summit 2025. Nowa era potwierdzania kompetencji

Mikropoświadczenia mogą zmienić sposób, w jaki uczymy się, rozwijamy i budujemy ścieżki kariery. Warsaw Microcredentials Summit 2025 pokazał, że lokalne działania mogą mieć globalny wpływ na przyszłość edukacji i pracy.
Przewodnik dla uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi

Przewodnik dla uczniów ze zróżnicowanymi potrzebami edukacyjnymi

Wybór szkoły ponadpodstawowej to jeden z najważniejszych momentów w życiu młodej osoby. Dlatego eksperci IBE PIB przygotowali kompleksowy przewodnik z myślą o uczniach, ich rodzicach oraz nauczycielach.
Wyniki międzynarodowego badania TALIS poznamy w październiku

Wyniki międzynarodowego badania TALIS poznamy w październiku

Badanie TALIS dostarcza rzetelnych danych, które pomagają lepiej zrozumieć sytuację nauczycieli oraz potrzeby szkół. Zyskamy tym samym wiedzę, która pozwoli wspierać szkoły, nauczycieli i uczniów.
Znamy zwycięzców konkursu „Połącz kropki”!!!

Znamy zwycięzców konkursu „Połącz kropki”!!!

Ogłaszamy wyniki ogólnopolskiego konkursu dla szkół podstawowych „Połącz kropki”. Dziękujemy za wszystkie nadesłane prace – każda z nich była pełna kreatywności, zaangażowania i ciekawych pomysłów. 

Education for the Future. Challenges to Curriculum Design and Effective Implementation.

Education for the Future. Challenges to Curriculum Design and Effective Implementation.

Celem tegorocznej edycji OECD Global Forum jest wymiana doświadczeń między krajami OECD w zakresie projektowania i wdrażania skutecznych programów nauczania. Jak budować programy nauczania, aby uwzględnić potrzeby współczesnego świata, kwestie migracji, cyfryzacji edukacji, dzieci ze specjalnymi potrzebami, rozwój nauczycieli? Jak wspierać równość, różnorodność i edukację włączającą? 

17 grudnia 2024 r. zapraszamy do uczestnictwa ONLINE (z tłumaczeniem na polski) i włączenia się do dyskusji na temat skuteczności programów nauczania w zapewnianiu rozwoju społecznego i wpływaniu na to, jacy absolwenci będą w przyszłości wchodzić na rynek pracy. Transmisja konferencji z tłumaczeniem na język polski będzie dostępna na kanale YouTube Instytutu.

Wydarzenie będzie okazją do podzielenia się dobrymi praktykami, rozwiązaniami i sprawdzonymi strategiami, które mogą stać się inspiracją dla Polski i innych krajów. Wśród prelegentów znajdą się obecni i byli ministrowie edukacji, specjaliści ds. tworzenia i wdrażania programów nauczania, eksperci edukacyjni i badacze w tej dziedzinie. Uczestnicy to międzynarodowi i polscy członkowie społeczności związanej z edukacją.

Sesja plenarna Globalnego Forum w dniu 17 grudnia 2024 r. będzie pełnić rolę forum dyskusyjnego ekspertów z całego świata zajmujących się różnymi dziedzinami związanymi z edukacją. Ważnymi punktami programu będą wystąpienia wprowadzające Ministry Edukacji Polski oraz Ministry Edukacji Estonii, a także masterclass prowadzone przez najlepszych specjalistów z dziedziny projektowania i wdrażania programów nauczania opartych na dowodach naukowych oraz wyzwań, przed którymi stoi edukacja przy wdrażaniu nowych rozwiązań.

Wydarzenie odbędzie się w formule hybrydowej z udziałem ekspertów z całego świata. Rejestracja na konferencję stacjonarną w Warszawie (16-17 grudnia). Zapraszamy osoby zainteresowane dostosowaniem programów nauczania do potrzeb współczesnego świata w międzynarodowym kontekście.

Dla chętnych dostępna będzie transmisja online z tłumaczeniem na język polski. Osoby zainteresowane transmisją online z wydarzenia zachęcamy do wypełnienia formularza online.

W dniu poprzedzającym (16 grudnia) wyślemy wiadomość na wskazany mail z przypomnieniem o wydarzeniu i linkiem do transmisji.

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 16.12.2024 | 08:00
Zakończenie 16.12.2024 | 19:30
Lokalizacja Warszawa
Projekt IBE
Załącznik Global-Forum-AGENDA-v22.11.pdf