Celem zmian jest odciążenie dzieci i młodzieży z obowiązków szkolnych realizowanych po zakończeniu zajęć szkolnych, co – zgodnie z wnioskami płynącymi z badań naukowych – przełoży się na dobrostan uczniów, będzie też sprzyjać wyrównywaniu szans. W opinii ekspertów i naukowców, jakość i częstotliwość odrabiania prac domowych przez uczniów szkół podstawowych w dużym stopniu uwarunkowana jest możliwościami rodziców. Dzieci rodziców słabiej wykształconych i o mniejszych kompetencjach mają mniejsze szanse na osiąganie dobrych wyników w tym zakresie.
Dlatego Minister Edukacji skierowała do konsultacji publicznych i uzgodnień międzyresortowych projekt nowelizacji rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 22 lutego 2019 r. w sprawie oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy w szkołach publicznych.
Konsultacje publiczne projektu rozporządzenia potrwają do 26 lutego br. Szczegółowe informacje na stronie MEN.


 
																 
      
      
     Metoda Bilansu Kompetencji – podstawowe informacje
                                Metoda Bilansu Kompetencji – podstawowe informacje                         Szkolenie on-line: Ocenianie dla rozwoju – od założeń do praktyki
                                Szkolenie on-line: Ocenianie dla rozwoju – od założeń do praktyki                         Szkolenie online "ADHD w klasie - rozpoznaj, zrozum, wspieraj mądrze i skutecznie", godz. 16:00-19:00
                                Szkolenie online "ADHD w klasie - rozpoznaj, zrozum, wspieraj mądrze i skutecznie", godz. 16:00-19:00                        





















