TALIS jest największym międzynarodowym projektem badawczym poświęconym organizacji, sposobom i warunkom pracy w szkole. W badaniu pozyskiwane są informacje i opinie o uwarunkowaniach nauczania i uczenia się z perspektywy nauczycieli i dyrektorów szkół. W TALIS 2024 uczestniczy ponad 50 krajów.
Instytut Badań Edukacyjnych rozpoczął już współpracę z placówkami wylosowanymi do badania w Polsce – 280 szkołami podstawowymi ze wszystkich województw. Uczestnikami badania są dyrektorzy oraz wylosowani nauczyciele klas V-VIII. Dobór szkół i nauczycieli do badania ma charakter losowy, odbywa się według międzynarodowych procedur obowiązujących we wszystkich krajach, które biorą udział w TALIS 2024.
Badanie TALIS prowadzone jest w zgodzie ze wszystkimi międzynarodowymi procedurami badawczymi, przestrzegane są przepisy o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych. Zebrane dane są poufne, a wyniki są zanonimizowane. Udział jest dobrowolny, ale tylko uczestnictwo wszystkich wylosowanych szkół gwarantuje wiarygodność i reprezentatywność wyników badania.
Więcej informacji na stronie badania TALIS.


 
																 
      
      
     Metoda Bilansu Kompetencji – podstawowe informacje
                                Metoda Bilansu Kompetencji – podstawowe informacje                         Szkolenie on-line: Ocenianie dla rozwoju – od założeń do praktyki
                                Szkolenie on-line: Ocenianie dla rozwoju – od założeń do praktyki                         Szkolenie online "ADHD w klasie - rozpoznaj, zrozum, wspieraj mądrze i skutecznie", godz. 16:00-19:00
                                Szkolenie online "ADHD w klasie - rozpoznaj, zrozum, wspieraj mądrze i skutecznie", godz. 16:00-19:00                        





















