Instytut Badań Edukacyjnych oraz eksperci ZSK organizują forum poświęcone sztucznej inteligencji w edukacji. Wydarzenie odbędzie się 10 października 2023 r. w Centrum Konferencyjne Ogrodowa w Warszawie.
Forum Interesariuszy ZSK to miejsce, w którym wymienimy się wiedzą i poglądami na temat roli sztucznej inteligencji w edukacji. Porozmawiamy o wykorzystaniu algorytmów AI w edukacji, poszukamy odpowiedzi na pytania o to, jak radzić sobie z wyzwaniami, które przed nami stawia. Zależy nam na aktywnym udziale publiczności i konstruktywnej wymianie doświadczeń.
Sztuczna inteligencja (AI) ma ogromny wpływ na to, jak się uczymy, czego się dowiadujemy i jak się rozwijamy. W Instytucie Badań Edukacyjnych korzystamy z nowych technologii i badamy ich wpływ na nasze życie. Brzmi interesująco? To zapraszamy do udziału w III Forum Interesariuszy ZSK, które odbędzie się 10 października 2023 r. w Centrum Konferencyjnym Ogrodowa w Warszawie. Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale przed Forum należy się zarejestrować i można to zrobić tutaj. Dla osób, które chcą uczestniczyć w tym wydarzeniu online, przygotowaliśmy transmisję live na kanale YouTube.
Podczas Forum poruszone zostaną wątki dotyczące: wykorzystania AI w edukacji, miejscu kształcenia informatycznego i nowych technologii w powszechnej edukacji oraz sztucznej inteligencji w społeczeństwie informacyjnym. W wydarzeniu wezmą udział:
- Michał Przymusiński, Zastępca Dyrektora Instytutu Badań Edukacyjnych ds. Cyfryzacji Edukacji i Nauki
- Ireneusz Baranowski, Zastępca Dyrektora Instytutu Badań Edukacyjnych ds. ZSK
- dr Emilia Danowska-Florczyk, Instytut Badań Edukacyjnych
- dr Joanna Rabiega-Wiśniewska, Instytut Badań Edukacyjnych
- prof. dr hab. Maciej Sysło, Uniwersytet Wrocławski, autor podstawy programowej kształcenia informatycznego
- Marcin Zaród i Jacek Staniszewski, autorzy podcastu EduGadki.pl
Szczegółowy program dostępny jest tutaj.
To już III Forum Interesariuszy ZSK! Poprzednie edycje, zrealizowane w 2022 roku, skierowane były do Sektorowych Rad do spraw Kompetencji (styczeń 2022) i Instytucji Certyfikujących (listopad 2022).