Zgłoszenia

Drodzy Autorzy,
zachęcamy do składania artykułów do publikacji w naszym czasopiśmie. Zanim się Państwo na to zdecydują, uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami oraz ze wskazówkami dotyczącymi formatowania artykułu. Autorzy proszeni są o dokładne sprawdzenie, czy tekst spełnia poniższe kryteria. Teksty, które nie spełniają wymagań redakcyjnych mogą zostać odrzucone.

  • Artykuł nie był wcześniej opublikowany, ani też nie jest rozpatrywany do publikacji w innym czasopiśmie (inne wyjątkowe sytuacje przedstawione zostały w komentarzu do redakcji )
  • Tekst spełnia wymagania stylistyczne i bibliograficzne określone w Wytycznych dla autorów, które znajdują się w zakładce  „Dla autorów”.
  • Pełna dokumentacja zgłoszonego tekstu powinna zawierać:
    1. skan podpisanego oświadczenia o oryginalności tekstu zgłoszonego do publikacji w czasopiśmie „Edukacja”;
    2. plik tekstowy z danymi teleadresowymi i notą o autorze (autorach);
    3. plik z tekstem zasadniczym przygotowanym zgodnie ze standardami APA, zawierający bibliografię, 4-5 słów kluczowych i streszczenie w języku polskim i angielskim oraz angielską wersję tytułu;
    4. pliki graficzne, jeśli pojawiają się w artykule (koniecznie jako odrębne pliki).

Jeśli artykuł spełnia powyższe kryteria, zachęcamy do wysyłania artykułów na adres: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

pobierz: Oświadczenie o oryginalności tekstu (plik PDF)

Najnowsze artykuły

Teaching forgiveness: Exploring psychoeducational and therapeutic strategies to foster well-being

  • Sebastian Binyamin Skalski Bednarz, Loren L. Toussaint, Jon R. Webb

Uwarunkowania gotowości nauczycieli do doskonalenia własnych kompetencji moralnych

  • Agnieszka Buczak, Izabella Maria Łukasik

Skuteczność zastosowania wirtualnej rzeczywistości (VR) w szkoleniach wysokościowych

  • Michał Kędra, Rafał Muda, Paweł Rosiński

The opinions of adolescents on the methodics of religious education in Poland

  • Marta Buk-Cegiełka, Helena Słotwińska, Janusz Mariański, Paweł Mąkosa, Radosław Rybarski

Fear of taking math exams in the time of COVID-19

  • Jolanta Perek-Białas, Paweł Grygiel, Roman Dolata, Paulina Skórska