flaga RPTekst łatwy do czytania

PIRLS 2026. Dowiedz się, jak wygląda Międzynarodowe Badanie Postępów Biegłości w Czytaniu

PIRLS 2026. Dowiedz się, jak wygląda Międzynarodowe Badanie Postępów Biegłości w Czytaniu

Badanie PIRLS to jedno z największych badań edukacyjnych dotyczących oceny umiejętności rozumienia czytanego tekstu uczniów w czwartym roku edukacji szkolnej. Zapraszamy do zapoznania się z procesem przygotowania i realizacji badania.

Ponad 700 nowych Doradców ds. Dostępności Uczenia się

Ponad 700 nowych Doradców ds. Dostępności Uczenia się

IBE PIB z dumą ogłasza sukces ogólnopolskiego programu "Przedszkole dostępne dla wszystkich". Od września 2024 do czerwca 2025 aż 729 nauczycieli‑specjalistów z całej Polski wzięło udział w intensywnym cyklu szkoleń.
Politechnika Opolska z mikropoświadczeniami w aplikacji Odznaka+

Politechnika Opolska z mikropoświadczeniami w aplikacji Odznaka+

Politechnika Opolska jako pierwsza w Polsce wdrożyła mikropoświadczenia w aplikacji Odznaka+. To ważny krok w budowie nowoczesnego systemu edukacji, który wspiera rozwój kompetencji na rynku pracy.
Konkurs Ministerstwa Klimatu i Środowiska

Konkurs Ministerstwa Klimatu i Środowiska "Klimatyczny Człowiek Roku"

Ministerstwo Klimatu i Środowiska ogłosiło piątą edycję konkursu, w którym po raz kolejny chcą nagrodzić osoby, które w sposób nieszablonowy i innowacyjny działają na rzecz klimatu i środowiska oraz mają osiągnięcia w tym zakresie. Termin...

Seminarium metodyczno-naukowe dla kadr systemu oświaty z województwa małopolskiego: Ocenianie dla rozwoju, termin I

Seminarium metodyczno-naukowe dla kadr systemu oświaty z województwa małopolskiego: Ocenianie dla rozwoju, termin I

Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy i Małopolski Kurator Oświaty dr Gabriela Olszowska serdecznie zapraszają do udziału w seminarium metodyczno-naukowym pod tytułem: „Ocenianie dla rozwoju – założenia, wyzwania, instrumenty wsparcia” dla dyrektorów publicznych i niepublicznych szkół podstawowych/ ponadpodstawowych, pracowników kuratorium oświaty, doradców metodycznych , pracowników pedagogicznych poradni psychologiczno-pedagogicznej z woj. małopolskiego.

Celem seminarium będzie przekazanie informacji nt. założeń i praktyki oceniania wspierającego uczenie się oraz rozwój uczniów i uczennic, ujęcia tematyki oceniania z perspektywy psychologii edukacyjnej, także kluczowych dla szkoły wyzwań w tym obszarze. Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną dobre praktyki sprzyjające motywowaniu uczniów i uczennic do rozwoju.

Agenda

Kiedy i gdzie?

25 lutego br. (godz. 10:00 – 15:30) w Kinie Kijów (Aleja Zygmunta Krasińskiego 34, 30-101 Kraków).

Dla kogo?

Do udziału w seminarium zapraszamy przedstawicieli oświaty z powiatów:

  • chrzanowski,
  • krakowski,
  • miechowski,
  • myślenicki,
  • olkuski,
  • proszowicki,
  • wielicki,
  • miasto Kraków,
  • Nowy Sącz,
  • Tarnów.

Jeśli Państwa powiat nie widnieje na powyższej liście, zapraszamy na stronę wydarzenia odbywającego się w Krakowie 26.02.

Rejestracja

Prosimy o potwierdzenie udziału w seminarium do 17 lutego br., poprzez wypełnienie deklaracji uczestnictwa w projekcie oraz formularza rejestracyjnego.

Materiały informacyjne zostaną przekazane drogą elektroniczną 18 lutego br. na adres e-mail osób, które potwierdzą udział w wydarzeniu.

Kontakt

W sprawach organizacyjnych prosimy o kontakt z: Kamil Słowik, tel. 511 273 052, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


Seminarium odbędzie się w ramach projektu realizowanego przez Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy pn.: “Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027 (FERS).
Nr projektu: FERS.01.06-IP.05-0002/23

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 25.02.2025 | 10:00
Zakończenie 25.02.2025 | 15:30
Lokalizacja Kraków
Projekt Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży, Seminarium