Dział aktualności - znak graficzny

Maciej Tauber, IQS6 Project Leader, appointed to the Physical Education Core Curriculum Team

Maciej Tauber, IQS6 Project Leader, appointed to the Physical Education Core Curriculum Team

The task of the Physical Education Core Curriculum Team, established by the Minister of National Education, Barbara Nowacka together with the Minister of Sport and Tourism, Sławomir Nitras, is to develop not only a core curriculum, but...

An IBE publication: Reasonable Accommodation in Education. A Guide for Teachers

An IBE publication: Reasonable Accommodation in Education. A Guide for Teachers

At the point when the possibilities of ensuring equal rights in access to learning based on universally planned measures (UDL –universal design for learning model) are exhausted, the need to implement reasonable accommodation arises.
Methods and research seminar: Assessment for development

Methods and research seminar: Assessment for development

We would like to invite you to the next in a series of events aimed at the regional staff of the education system, this time in the Dolnośląskie Voivodeship. Let’s meet on November 21 in Wrocław and talk about assessment for development.

Handbook for the parents of pupils – available to download

Handbook for the parents of pupils – available to download

We encourage you to read the next handbook in the series “How to support pupils in self-directed learning?”, this time written especially for the parents of schoolchildren.

Dział badania- znak graficzny

Czytanie ma ogromny wpływ na rozwój każdego człowieka, bez względu wiek. Rozwijanie umiejętności czytania jest fundamentem edukacji dzieci i ich przyszłego sukcesu w nauce. Czytanie i żywy kontakt z książką, dostarcza wiedzy, kształtuje wartości, uczy empatii, rozwija wyobraźnię i zdolność rozumienia świata, zachęca do zadawania pytań i uczy myślenia.

22 sierpnia w godzinach 10:00 - 12:30 zapraszamy na seminarium online Jak uczyć czytania, by dzieci uczyły się, czytając? Refleksje wokół metod nauczania języka polskiego.

W programie:

  • rozmowa o umiejętnościach czytania i pisania, i ich wpływie na osiągnięcia szkolne.
  • aktualne badania dotyczące czytelnictwa w Polsce.
  • szerokie omówienie tematu umiejętności czytania i tego, w jaki sposób jest ona nauczana, z trzech różnych perspektyw: okiem innowatora, praktyka i metodyka.
  • dyskusja na temat: Jak pierwsze doświadczenia czytelnicze wpływają na osiągnięcia szkolne i postawy czytelnicze?

Bogaty program oraz niezwykli prelegenci i prelegentki pozwolą każdemu z Państwa znaleźć ciekawy temat dla siebie.

Zachęcamy do pobrania programu i rejestracji na seminarium.

PROGRAM SEMINARIUM

Spotkanie odbędzie się w formule online na platformie ZOOM, a informacja wraz linkiem do wydarzenia zostanie przesłana na dzień przed wydarzeniem na maila wskazanego w formularzu zgłoszeniowym.

FORMULARZ ZGŁOSZENIA

Zgłoszenia na webinar przyjmujemy do 21 sierpnia 2024 r.


Zapraszamy:

  • nauczycieli
  • przedstawicieli oświaty i edukacji
  • wszystkie osoby zainteresowane tematyką webinaru i projektu

Webinar zostanie nagrany i udostępniony na kanale YouTube Instytutu Badań Edukacyjnych.