Strona główna
Kontakt
BIP
RODO
Deklaracja dostępności
PL
EN
wyszukiwarka
Instytut Badań Edukacyjnych
Wydarzenia
Wyniki badania myślenia kreatywnego PISA 2022
Aktualności
Instytut
Kierownictwo
Rada Naukowa
Współpraca
O instytucie
Patronat IBE
Do pobrania
Projekty krajowe
Czytanie u dorosłych
Jak wspierać uczniów w samodzielnym uczeniu się?
Kariera bez barier
Mikropoświadczenia
Nauczyciele zawodu
Profil absolwenta
Rozwój monitoringu karier
Szkoła dostępna dla wszystkich (UNICEF - ASA)
Tożsamość narodowa w procesie edukacji szkolnej
Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Współczesne problemy wychowania
Wykorzystanie laptopów i TIK
Zakład Edukacji Medialnej i Sztucznej Inteligencji
Zintegrowany System Kwalifikacji
Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji
Projekty międzynarodowe
Azerbejdżan
BIObec
ICCS
EuropeAid
PIAAC
PIRLS
PISA
Międzynarodowe badania kompetencji
ReferNet
TALIS
TIMSS
Projekty zakończone
KRAJOWE
II Kongres Edukacji Klasycznej
III Kongres Edukacji Klasycznej
Alokacja czasu na opiekę nad osobami starszymi
Badanie Umiejętności Trzecioklasistów
Centrum Analiz i Rozwoju Edukacji Obywatelskiej
Edukacyjna Wartość Dodana
Entuzjaści Edukacji
Kompleksowa Analiza Procesów Poznawczych
Monitorowanie losów absolwentów
PFRON
Polska mówi
Smartfony w szkole. Ustalmy reguły gry
SZANSA
Szkoły demokratyczne
Opiekuję się – pracuję
Opracowanie i upowszechnieni narzędzi diagnostycznych do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży
Zintegrowana Strategia Umiejętności
MIĘDZYNARODOWE
ConstructyVET
CROSSCUT
Easternisation of the Atlantic Alliance
EwasteR
EXCEPT
Globalizacja
IHEA
KEEP
Macedonia - edukacja policealna
NQF-IN Project
Promoting innovative collaborative teaching and learning
Path2Integrity
SIRIUS 2.0
TRANSVAL-EU
Twinning-Macedonia
Umiejętności podstawowe dorosłych
Publikacje
Kwartalnik "Edukacja"
Półrocznik "EBIŚ"
Publikacje ZSK
Biblioteka IBE
YOU MUST ENABLED JS
Opis projektu
Aktualności
Kontakt
Strona projektu
Dane kontaktowe badanie TALIS
Najczęściej Czytane
Informatory dotyczące prac domowych już do pobrania
Ruszyło Międzynarodowe Badanie Nauczania i Uczenia się - TALIS 2024
Podsumowanie Digital Credentials Summit 2024
Analiza Instytutu Badań Edukacyjnych dotycząca prac domowych
Ruszyły warsztaty dla uczestników projektu "Szkoła dostępna dla wszystkich"
Konferencja “Kompetencje w branży mechanicznej – dziedzina spawalnictwo w kontekście Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji”
Instytut Badań Edukacyjnych na dwudziestej konferencji OSKKO w Krakowie
Druga edycja konferencji CEE Edu Digital Summit w Warszawie
empty
YOU MUST ENABLED JS