• Strona główna
  • Kontakt
  • BIP
  • RODO
  • Deklaracja dostępności
  • Lista projektów IBE finansowanych ze środków unijnych
PL
  • EN
Instytut Badań Edukacyjnych Instytut Badań Edukacyjnych Instytut Badań Edukacyjnych

newsletter

ukr

  • Aktualności
  • Instytut
    • O instytucie
    • Kierownictwo
    • Rada Naukowa
    • Współpraca
    • Patronat IBE
    • Do pobrania
  • Projekty krajowe
    • #FakeHunter-Edu
    • Badanie losów absolwentów
    • Opiekuję się – pracuję
    • Opracowanie i upowszechnieni narzędzi diagnostycznych do oceny zdolności poznawczych dzieci i młodzieży
    • SZANSA
    • Zintegrowany Rejestr Kwalifikacji
    • Zintegrowana Strategia Umiejętności
    • Zintegrowany System Kwalifikacji
  • Projekty międzynarodowe
    • BIObec
    • PIAAC
    • PIRLS
    • PISA
    • ReferNet
    • TALIS
    • TIMSS
    • EuropeAid
    • ICCS
    • KEEP
    • Path2Integrity
    • TRANSVAL-EU
  • Publikacje
    • Kwartalnik "Edukacja"
    • Półrocznik "EBIŚ"
    • Publikacje ZSK
    • Książki
    • Biblioteka IBE
  • Konkursy
    • Poznaj lokalnie, promuj globalnie
    • Jestem Eko
    • Dobry Obywatel
    • Zakończone
      • Dobry Obywatel

tv 19

  • Opis projektu
  • Aktualności
  • Wyniki badań
  • Kontakt
Szczegóły
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

Raport OECD |  Pobierz

Streszczenie raportu OECD (pol.) |  Pobierz

Prezentacja ZSU 2030 |  Pobierz

Zintegrowana Strategia Umiejętności 2030 (część ogólna)  |  Pobierz

Zintegrowana Strategia Umiejętności 2030 (część szczegółowa)  |  Pobierz

Wiadomości IBE

Webinar o VR w edukacji dla dyrektorów i nauczycieli szkół

  • 30 Stycznia 2023

BIObec - spotkanie plenarne w Sewilli

  • 30 Stycznia 2023

Edukatorzy Mobilnych Laboratoriów Przyszłości uczestniczyli w szkoleniu z wykorzystania robotów Photon

  • 24 Stycznia 2023

Kwalifikacje edukacyjne trafiły do Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji

  • 24 Stycznia 2023

Konkurs na stanowisko zastępcy dyrektora ds. szkoły średniej w Szkole Europejskiej w Luksemburgu

  • 20 Stycznia 2023

14. edycja programu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju

  • 17 Stycznia 2023

Najczęściej Czytane

  • "Sztuczna inteligencja (AI) jako megatrend kształtujący edukację". Nowa publikacja IBE
  • Startuje ogólnopolski konkurs "Jestem Eko" dla klas IV-VIII
  • IBE laureatem Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju!
  • #FakeHunter-Edu. Kampania edukacyjna na temat przeciwdziałania dezinformacji 
  • IBE nominowane do Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju
  • Co nowego w roku szkolnym 2022/2023?
  • KAPP - narzędzia projektu IBE i SWPS trafiły do poradni w całej Polsce
  • Zawód nauczyciel. Raport sieci ReferNet na zlecenie Cedefop

Instytut

  • Kontakt
  • Kierownictwo
  • Rada Naukowa
  • Współpraca
  • Patronat IBE

Przydatne Informacje

  • BIP
  • RODO
  • polityka prywatności
  • deklaracja dostępności

Media Społecznościowe

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • youtube

Copyright © 2023 Instytut Badań Edukacyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.
W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.

Informacja o plikach cookies

Instytut Badań Edukacyjnych informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu, jak również w celach statystycznych i reklamowych.
Możesz zdecydować o możliwości zapisywania cookies przez zmianę ustawień przeglądarki, z której korzystasz.
Przeglądając naszą stronę bez tych zmian, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Aby uzyskać więcej informacji sprawdź naszą Politykę prywatności i plików cookies

AKCEPTUJĘ