Week 11 |
poniedziałek. 10 Marca, 2025 | |
16:30 |
Webinar "Profil absolwenta szkół ponadpodstawowych – podstawowe informacje o organizacji prac konsultacyjnych”Instytut Badań Edukacyjnych – Państwowy Instytut Badawczy zaprasza na webinar informacyjny "Profil absolwenta szkół ponadpodstawowych – podstawowe informacje o organizacji prac konsultacyjnych”, podczas którego:
Webinar odbędzie się w dniu 10 marca br., godz. 16:30-17:15. Formularz rejestracyjny dostępny jest pod tym linkiem. Zapraszamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi Profilu Absolwenta i Absolwentki szkół ponadpodstawowych.
|
wtorek. 11 Marca, 2025 | |
10:00 |
WEBINAR OGÓLNOPOLSKI KONKURS BRANŻOWY ONLINE Szkoła Mistrzów i Mistrzyń branż: edycja dla branży ceramiczno-szklarskiejZapraszamy do udziału w webinarze poprzedzającym pierwszy z ogólnopolskiego cyklu konkursów „Szkoła Mistrzów i Mistrzyń branż", edycja dla branży ceramiczno-szklarskiej.W czasie webinaru, wraz z partnerem konkursu - BCU Przemysłu Szklarskiego w Malinowie:
|
środa. 12 Marca, 2025 | |
00:00 |
MIKROPOŚWIADCZENIA - IDEA I ZASTOSOWANIE Spotkanie robocze dotyczące możliwości współpracy przy tworzeniu i wydawaniu cyfrowych mikropoświadczeń z wykorzystaniem aplikacji Odznaka+Spotkanie realizowane będzie w ramach projektu “Mikropoświadczenia – pilotaż nowego rozwiązania wspierającego uczenie się przez całe życie” przez pracowników IBE - Ekspertów ds. mikropoświadczeń . Projekt współfinansowany z Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego (FERS). |
09:00 | |
10:00 |
Seminarium metodyczno-naukowe dla kadr systemu oświaty z województwa lubuskiego: Ocenianie dla rozwojuInstytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy Celem seminarium będzie przekazanie informacji nt. założeń i praktyki oceniania wspierającego uczenie się oraz rozwój uczniów i uczennic, ujęcia tematyki oceniania z perspektywy psychologii edukacyjnej, a także kluczowych wyzwań w tym obszarze dla szkoły podstawowej. Dodatkowo podczas panelu dyskusyjnego omówione zostaną dobre praktyki sprzyjające motywowaniu uczniów i uczennic do rozwoju. |