ZSK6 Seminarium on-line pt.: „Metoda Bilansu Kompetencji – podstawowe informacje”

ZSK6 Seminarium on-line pt.: „Metoda Bilansu Kompetencji – podstawowe informacje”

Instytut Badań Edukacyjnych zaprasza na bezpłatne seminarium on-line pt.: „Metoda Bilansu Kompetencji – podstawowe informacje”.

Seminarium jest skierowane do osób, które wspierają innych w rozwoju edukacyjnym i zawodowym, w szczególności do doradców zawodowych i edukacyjnych. 

Metoda Bilansu Kompetencji (MBK) umożliwia rozpoznanie i uporządkowanie wiedzy, umiejętności oraz kompetencji społecznych zdobytych w różnym czasie i miejscu (np. w pracy, na kursach, w szkole). Daje to pełny obraz potencjału opartego na doświadczeniu oraz możliwych kierunków dalszego rozwoju.

Podczas seminarium uczestnicy zapoznają się z Metodą Bilansu Kompetencji (MBK), która służy do:

  • rozpoznania tego, co klient wie i umie, 
  • zgromadzenia dowodów na posiadanie wiedzy i umiejętności, 
  • przygotowania planów rozwoju na podst. kompetencji rozpoznanych w trakcie bilansu.  

Seminarium zostanie poprowadzone przez ekspertki z Instytutu Badań Edukacyjnych w ramach projektu “Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce (ZSK 6)” FERS.01.08-IP.05-0001/23 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Funduszy Europejskich dla Rozwoju Społecznego. Program spotkania w załączniku.

Seminarium odbędzie się w dniu 02.12.2024, w godz. 10:00-12:00.

Rejestracja na seminarium poprzez link: https://forms.gle/w9fsLACytRHf68yg8

W przypadku braku zgłoszenia wymaganej liczby uczestników organizator zastrzega sobie prawo do odwołania seminarium.

Dodatkowych informacji udziela:

Julian Bliżycki: tel. 796164017, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Serdecznie zapraszamy!

Informacje dotyczące wydarzenia

Rozpoczęcie 02.12.2024 | 10:00
Zakończenie 02.12.2024 | 12:00
Lokalizacja On line
Projekt ZSK6, Seminarium
Załącznik Program MBK 02.12.2024 r. .docx.pdf