Polska uczestniczy w wielu międzynarodowych badaniach edukacyjnych dotyczących kompetencji dzieci i młodzieży. Stanowią one unikalne źródło wiedzy na temat umiejętności i postaw uczniów, ich zmian w czasie, a także umożliwiają porównania osiągnięć polskich uczniów i ich rówieśników z krajów z całego świata. W badaniach tych uwzględniane są także różnorodne zagadnienia związane z procesami i warunkami uczenia się i nauczania. Prowadzone są także badania dotyczące umiejętności dorosłych, a także koncentrujące się na organizacji, sposobach i warunkach pracy nauczycieli i dyrektorów szkół. Jakie międzynarodowe badania edukacyjne prowadzone są w Polsce? Co i w jaki sposób mierzą i kto w nich uczestniczy? W jaki sposób są zorganizowane? Czego możemy się z dowiedzieć na podstawie ich wyników?
Tutaj znajdziesz odpowiedzi na te pytania.
Analiza Prace domowe. Wyniki badań dotyczących prac domowych i ich efektywności edukacyjnej to pierwsze opracowanie z nowego cyklu Analizy IBE dla polityki publicznej.
więcejAnaliza Prace domowe. Wyniki badań dotyczących prac domowych i ich efektywności edukacyjnej to pierwsze opracowanie z nowego cyklu Analizy IBE dla polityki publicznej.
więcejAnaliza Prace domowe. Wyniki badań dotyczących prac domowych i ich efektywności edukacyjnej to pierwsze opracowanie z nowego cyklu Analizy IBE dla polityki publicznej.
więcejAnaliza Prace domowe. Wyniki badań dotyczących prac domowych i ich efektywności edukacyjnej to pierwsze opracowanie z nowego cyklu Analizy IBE dla polityki publicznej.
więcej