Praktyki studenckie – początkiem drogi do mistrzostwa pedagogicznego

  Pobierz plik PDF

Celem artykułu jest omówienie problematyki związanej z mistrzostwem pedagogicznym i praktykami studenckimi. Szczególnej analizie poddane zostały aspekty mistrzostwa pedagogicznego oraz optymalne warunki organizowania praktyk studenckich we współpracy z instytucjami odpowiedzialnymi za nie. Zasadniczym elementem tego artykułu jest odpowiedź na pytanie: w jaki sposób zorganizować praktyki studenckie, aby były początkiem drogi prowadzącej do osiągania mistrzostwa w zawodzie przez przyszłych nauczycieli. Konkluzją artykułu są uwagi i propozycje rekomendacji, które stanowić mogą w dużej mierze sukces w przedsięwzięciu organizacji praktyk studenckich studiów pedagogicznych w szkołach, przedszkolach i placówkach ćwiczeń.

Aktualny numer EBiŚ

Edukacja 01 2021 okladka

Słowo wstępne

  • Katarzyna Potyrała

Etyczne i estetyczne aspekty czułości Olgi Tokarczuk

  • Natalia Anna Michna

Czułe tłumaczenie świata

  • Adam Głaz

Czuła narracja choroby a/i sztuka oporu

  • Małgorzata Dawidek

Macierzyństwo i matkowanie w prozie Olgi Tokarczuk. Reflekcje nad przedstawieniem postaci matek we współczenej literaturze i kulturze

  • Ulla (Urszula) Chowaniec, Justyna Wierzchowska

List Olgi Tokarczuk do uczestników konferencji

  • Marcin Cziomer