PL
EN
wyszukiwarka
Kwartalnik EBiS
O czasopiśmie
Informacje o półroczniku
Standardy etyczne
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Kontakt
dla Autorów
Proces recenzji
Wytyczne dla autorów
Zgłoszenia
Dla recenzentów
Webinary
Archiwum
2023
EBiŚ 02 (80) 2023
EBiŚ 01 (79) 2023
2022
EBiŚ 02 (78) 2022
EBiŚ 01 (77) 2022
2021
EBiŚ 02 (76) 2021
EBiŚ 01 (75) 2021
2020
EBiŚ 02 (74) 2020
EBiŚ 01 (73) 2020
2019
EBiŚ 04 (72) 2019
EBiŚ 02-03 (71) 2019
EBiŚ 01 (70) 2019
2018
EBiŚ 04 (69) 2018
EBiŚ 03 (68) 2018
EBiŚ 02 (67) 2018
EBiŚ 01 (66) 2018
YOU MUST ENABLED JS
Error, form does not exist or is not published.
Aktualny numer EBiŚ
Skuteczność procesu uczenia się z wykorzystaniem TIK a pobudzenie układu nagrody – studium krytyczne
By
Beata Jancarz-Łanczkowska, Katarzyna Potyrała
Beata Jancarz-Łanczkowska, Katarzyna Potyrała
Neurologiczne uwarunkowania rozwoju funkcji słuchowych i neuroplastyczności w procesie uczenia się
By
Magdalena Olempska-Wysocka
Magdalena Olempska-Wysocka
Inny w wirtualnej klasie: Lacanowska interpretacja edukacji opartej na AR i VR
By
Klaudia Węc, Ryszarda Cierzniewska, Przemysław Frąckowiak
Klaudia Węc, Ryszarda Cierzniewska, Przemysław Frąckowiak
The impact of the AI revolution on the ICT labour market
By
Daniel Grzonka, Krzysztof Swałdek, Irshad Ahmed Abbasi, Ketaraju Venkata Daya Sagar
Daniel Grzonka, Krzysztof Swałdek, Irshad Ahmed Abbasi, Ketaraju Venkata Daya Sagar
Zróżnicowanie postrzegania globalnych zagrożeń przez polskich ósmoklasistów – wyniki międzynarodowego badania ICCS
By
Michał Sitek, Olga Wasilewska, E. Barbara Ostrowska
Michał Sitek, Olga Wasilewska, E. Barbara Ostrowska
Kompetencje jako kategoria odpowiedzialnej zmiany w pracy nauczyciela
By
Beata Cieśleńska, Alicja Skibicka-Piechna
Beata Cieśleńska, Alicja Skibicka-Piechna
The new epistemology of mathematics and formal sciences in the age of AI. Critical concept kinds and diversity of mental representations
By
Karolina Tytko, Franci Mangraviti, Natalia Ryłko, Karlygash Nurtazina
Karolina Tytko, Franci Mangraviti, Natalia Ryłko, Karlygash Nurtazina
Metoda naukowa i niepewność. Dlaczego zrozumienie metody i niepewności naukowej jest ważne – historia pewnej idei
By
E. Barbara Ostrowska, Marcin M. Chrzanowski, Agnieszka Suszczyńska
E. Barbara Ostrowska, Marcin M. Chrzanowski, Agnieszka Suszczyńska
Przemiany cyfrowe w edukacji
By
Łukasz Walusiak, Natalia Ryłko, Karlygash Nurtazina
Łukasz Walusiak, Natalia Ryłko, Karlygash Nurtazina
ChatGPT i przyszłość nauczania: jak AI zmienia krajobraz edukacyjny
By
Karolina Tytko, Mirosław Roszkowski, Marek Malucha, Łukasz Walusiak, Natalia Ryłko, Karlygash Nurtazina
Karolina Tytko, Mirosław Roszkowski, Marek Malucha, Łukasz Walusiak, Natalia Ryłko, Karlygash Nurtazina
Metody wspierające zaangażowanie i efektywność w nauczaniu na odległość: analiza porównawcza podejść synchronicznych i asynchronicznych
By
Agnieszka Różycka
Agnieszka Różycka
Cyfrowa edukacja dziś: między szansą a wyzwaniem – studium porównawcze
By
Robert Zieliński
Robert Zieliński
Interdisciplinary health education with the use of modern technologies
By
Anna Falkowska
Anna Falkowska
Edukacja i stymulacja rozwoju psychofizycznego dzieci i młodzieży z ASD poprzez edukację pozaformalną metodą STEAM
By
Agnieszka Łapczuk
Agnieszka Łapczuk
Model ekologiczny w praktyce inkluzyjnej – perspektywa wsparcia procesu inkluzji dzieci z niepełnosprawnością słuchu
By
Joanna Doroszuk
Joanna Doroszuk
Interpretacja dziedzictwa jako narzędzie włączania osób z niepełnosprawnością intelektualną w doświadczenie środowiska naturalnego w Polsce
By
Martyna Olszewska, Diana Aksamit, Katarzyna Mykowska
Martyna Olszewska, Diana Aksamit, Katarzyna Mykowska
Jak kształcić generalistów i uczyć działań przedsiębiorczych? Rola edukacji podstawowej, średniej i branżowej w kształtowaniu nowej interdyscyplinarności
By
Ziemowit Socha, Łukasz Afeltowicz
Ziemowit Socha, Łukasz Afeltowicz
empty
YOU MUST ENABLED JS