IX Noc Biologów 2020

  Pobierz plik PDF

Zapraszamy na IX Noc Biologów 2020. Tematem przewodnim Nocy są Globalne Zmiany Środowiska.
Już w piątek 10 stycznia 2020 roku odbędzie się dziewiąta edycja Nocy Biologów. Organizatorzy wydarzenia przygotowali liczne atrakcje na Wydziale Biologii oraz w Centrum Nauk Biologiczno-Chemicznych Uniwersytetu Warszawskiego. Wstęp wolny.

Nasza „Noc” zacznie się o zmroku, o godzinie 17:00, a skończy o 23:30.

Na naszych gości czeka:
• prawie 8300 miejsc na wykładach w 9 salach,
• prawie 750 miejsc na warsztatach,
• interaktywne stoiska,
• pokazy chemiczne,
• odczyty książek, wspólne oglądanie filmów,
i wiele wiele innych!

Wykłady i zajęcia poprowadzą nie tylko pracownicy Wydziału Biologii, ale także naukowcy z pokrewnych instytucji, popularyzatorzy nauki i osoby zaangażowane w ochronę środowiska.
IX Noc Biologów 2020 Organizatorzy

Obowiązuje system zapisów na warsztaty. System rezerwacji będzie otwarty dla osób indywidualnych od godziny 18:00 2. stycznia do 3. stycznia do godziny 24:00. Linki będą dostępne na FB Nocy oraz na stronie Nocy Biologów.

Naszymi patronami są:
Marszałek Województwa Mazowieckiego, Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy, Edukacja Globalna oraz Wzór na Ścisłe z Centrum Edukacji Obywatelskiej, Szkoła Edukacji Polsko-
-Amerykańskiej Fundacji Wolności i Uniwersytetu Warszawskiego, Mazowieckie Stowarzyszenie na Rzecz Uzdolnionych i Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Warszawie.

Patroni medialni to radio ESKA oraz niezależny miesięcznik studencki MAGIEL.

Noc Biologów organizują czynnie: Pracownia Dydaktyki Biologii Wydziału Biologii UW, Samorząd Studentów Wydziału Biologii oraz przedstawiciele: Zakładu Fizjologii Zwierząt, Zakładu Anatomii i Cytologii Roślin Wydziału Biologii Uniwersytetu Warszawskiego.

Aktualny numer EBiŚ

Edukacja 01 2021 okladka

Skuteczność procesu uczenia się z wykorzystaniem TIK a pobudzenie układu nagrody – studium krytyczne

  • Beata Jancarz-Łanczkowska, Katarzyna Potyrała

Inny w wirtualnej klasie: Lacanowska interpretacja edukacji opartej na AR i VR

  • Klaudia Węc, Ryszarda Cierzniewska, Przemysław Frąckowiak

The impact of the AI revolution on the ICT labour market

  • Daniel Grzonka, Krzysztof Swałdek, Irshad Ahmed Abbasi, Ketaraju Venkata Daya Sagar

Zróżnicowanie postrzegania globalnych zagrożeń przez polskich ósmoklasistów – wyniki międzynarodowego badania ICCS

  • Michał Sitek, Olga Wasilewska, E. Barbara Ostrowska

Kompetencje jako kategoria odpowiedzialnej zmiany w pracy nauczyciela

  • Beata Cieśleńska, Alicja Skibicka-Piechna

The new epistemology of mathematics and formal sciences in the age of AI. Critical concept kinds and diversity of mental representations

  • Karolina Tytko, Franci Mangraviti, Natalia Ryłko, Karlygash Nurtazina

Metoda naukowa i niepewność. Dlaczego zrozumienie metody i niepewności naukowej jest ważne – historia pewnej idei

  • E. Barbara Ostrowska, Marcin M. Chrzanowski, Agnieszka Suszczyńska

Przemiany cyfrowe w edukacji

  • Łukasz Walusiak, Natalia Ryłko, Karlygash Nurtazina

ChatGPT i przyszłość nauczania: jak AI zmienia krajobraz edukacyjny

  • Karolina Tytko, Mirosław Roszkowski, Marek Malucha, Łukasz Walusiak, Natalia Ryłko, Karlygash Nurtazina

Interpretacja dziedzictwa jako narzędzie włączania osób z niepełnosprawnością intelektualną w doświadczenie środowiska naturalnego w Polsce

  • Martyna Olszewska, Diana Aksamit, Katarzyna Mykowska