Home
Contact
Declaration of accessibility
EN
PL
wyszukiwarka
Kwartalnik EBiS
NEWS
How to support children, pupils and students in coping with the flood crisis? ̶ lesson plans
O czasopiśmie
Informacje o półroczniku
Standardy etyczne
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Kontakt
dla Autorów
Proces recenzji
Wytyczne dla autorów
Zgłoszenia
Dla recenzentów
Webinary
Archiwum
2023
EBiŚ 01 (79) 2023
2022
EBiŚ 02 (78) 2022
EBiŚ 01 (77) 2022
2021
EBiŚ 02 (76) 2021
EBiŚ 01 (75) 2021
2020
EBiŚ 02 (74) 2020
EBiŚ 01 (73) 2020
2019
EBiŚ 04 (72) 2019
EBiŚ 02-03 (71) 2019
EBiŚ 01 (70) 2019
2018
EBiŚ 04 (69) 2018
EBiŚ 03 (68) 2018
EBiŚ 02 (67) 2018
EBiŚ 01 (66) 2018
YOU MUST ENABLED JS
Półrocznik EBiŚ 2 (78) 2022
Pobierz cały numer Półrocznik EBiŚ 02/2022 (plik PDF)
Aktualny numer EBiŚ
No article in the selected categories
IBE NEWS
TIMSS 2023 – Highlights of the survey
2024-10-29
Methods and research seminar: Assessment for development
2024-10-24
Handbook for the parents of pupils – available to download
2024-10-22
Conference: Trends, innovations and challenges in the electric power industry in the Mazowsze region
2024-10-21
An IBE publication: The education of children and pupils with migrant experience from Ukraine – good practices and recommendations
2024-10-18
Microcredentials will be available for everyone
2024-10-16
empty
YOU MUST ENABLED JS