flaga RPTekst łatwy do czytania

- Liczba godzin przed ekranem wcale nie gwarantuje wysokich kompetencji, a samoocena uczniów często nie pokrywa się z ich faktycznymi umiejętnościami - wynika z najnowszej analizy Instytutu Badań Edukacyjnych - Państwowego Instytutu Badawczego.

Jak wspierać rozwój pracowników? Odpowiedzią są mikropoświadczenia – cyfrowe odznaki dokumentujące kompetencje i osiągnięcia. To innowacyjne narzędzie rozwijane w IBE PIB pomaga budować przejrzyste ścieżki karier i wzmacnia strategie HR.

Jakie znaczenie mają rodzinne nawyki czytelnicze dla późniejszych wyników w nauce? Sprawdź, co pokazują badania PIRLS i PISA o doświadczeniach czytelniczych polskich uczniów.

Co się stanie, gdy przeniesiemy naukę z sali lekcyjnej… na stadion? Gdy uczniowie spotkają się z tutorami nie przy tablicy, ale w sali klubu sportowego, a ich postępy będą śledzić badacze z IBE - PIB? Tak działa „Playing for Success w Polsce" - program, który otwiera przed uczniami i nauczycielami zupełnie nowe perspektywy.

NASZE BADANIA