flaga RPTekst łatwy do czytania

Warsaw Microcredentials Summit 2025. Konferencja poświęcona mikropoświadczeniom

Warsaw Microcredentials Summit 2025. Konferencja poświęcona mikropoświadczeniom

Pierwsza w Polsce międzynarodowa konferencja dotycząca polskiego systemu mikropoświadczeń odbędzie się już 25–26 czerwca 2025! Eksperci z całego świata, 6 sesji tematycznych i unikalna perspektywa – lokalna i globalna.
Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023

Uczenie się dorosłych w Polsce. Raport tematyczny z badania PIAAC 2023

Tylko 21% dorosłych w wieku 25–65 lat w Polsce uczestniczyło w ciągu roku w jakiejkolwiek zorganizowanej formie edukacji - wynika z najnowszego raportu Instytutu Badań Edukacyjnych – Państwowego Instytutu Badawczego. To jeden z...

IPE PIB zaprasza na konferencję

IPE PIB zaprasza na konferencję "Nowe horyzonty kwalifikacji w sporcie"

Doświadczeni sportowcy, trenerzy oraz przedstawiciele IBE PIB wezmą udział w konferencji poświęconej roli Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w sporcie, która odbędzie się 24 czerwca w Warszawie.
Różnorodność w edukacji – potencjał warty wspierania

Różnorodność w edukacji – potencjał warty wspierania

Ideą edukacji włączającej jest to, żeby nie skupiać się na trudnościach, ale na tym, żeby była ona dostępna dla każdego i w wysokiej jakości. Edukacja włączająca jest o nas wszystkich – przekonywała Wiceminister Edukacji Izabela Ziętka...

Głównym celem badania ewaluacyjnego była ocena skuteczności projektu oraz jakości wsparcia z perspektywy kluczowych grup zaangażowanych w jego realizację. Cele szczegółowe obejmowały:
1. Ocenę realizacji założeń operacyjnych projektu, takich jak dotarcie do grup docelowych, realizację zaplanowanych prac oraz osiągnięcie założonych wskaźników;
2. Analizę procesu rekrutacji i selekcji placówek edukacyjnych, w tym ocenę struktury placówek, zgodności struktury uczestników z założeniami projektu oraz skuteczności systemu selekcji;
3. Ocenę realizacji szkoleń, warsztatów i konsultacji, w tym analizę liczby uczestników, dostępności i jakości wsparcia oraz ewaluację materiałów szkoleniowych i narzędzi diagnostycznych;
4. Analizę realizacji interwencji w przedszkolach i szkołach, obejmującą ocenę liczby i rodzajów interwencji, ich skuteczności oraz czynników wpływających na wybór i skuteczność interwencji.

Więcej informacji dostępne na stronie projektu.

Pobierz (plik PDF)