• Strona główna
  • Kontakt
  • BIP
  • RODO
  • Deklaracja dostępności
  • Lista projektów IBE finansowanych ze środków unijnych
PL
  • EN
Kwartalnik Edukacja Kwartalnik Edukacja Kwartalnik Edukacja

newsletter

ukr

  • O czasopiśmie
    • Informacje o kwartalniku
    • Standardy etyczne
    • Zespół redakcyjny
    • Rada Naukowa
    • Kontakt
    • Recenzenci
  • dla Autorów
    • Wytyczne dla autorów
    • Proces recenzji
    • Zgłoszenia
  • dla Recenzentów
  • Call for papers
  • Online first
  • Archiwum
    • 2023
      • Edukacja 01 (164) 2023
    • 2021
      • Edukacja 02 (157) 2021
      • Edukacja 01 (156) 2021
    • 2020
      • Edukacja 04 (155) 2020
      • Edukacja 03 (154) 2020
      • Edukacja 02 (153) 2020
      • Edukacja 01 (152) 2020
    • 2019
      • Edukacja 04 (151) 2019
      • Edukacja 03 (150) 2019
      • Edukacja 02 (149) 2019
      • Edukacja 01 (148) 2019
Szczegóły
23 Maja 2023
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

EDUKACJA nr 1/2023 Słowo wstępne

  Pobierz plik PDF

Czytaj więcej...
Szczegóły
23 Maja 2023
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

Kształtowanie otwartej tożsamości religijnej jako szansa dla edukacji religijnej wobec współczesnych wyzwań

  Pobierz plik PDF

Czytaj więcej...
Szczegóły
23 Maja 2023
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

Strategie edukacyjne w polskich programach nauczania religii

  Pobierz plik PDF

Czytaj więcej...
Szczegóły
23 Maja 2023
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

Po co (nam) lekcja religii? Stosunek młodzieży do nauczania religii w szkole

  Pobierz plik PDF

Czytaj więcej...
Szczegóły
23 Maja 2023
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

Formy organizacyjne nauczania religii na podstawie badań własnych

  Pobierz plik PDF

Czytaj więcej...
Szczegóły
23 Maja 2023
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

Nowe oblicze lekcji religii – nauczanie zdalne w czasie pandemii

  Pobierz plik PDF

Czytaj więcej...
Szczegóły
23 Maja 2023
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

Korelacja nauczania religii z innymi przedmiotami szkolnymi w nauczaniu przedszkolnym oraz klas I-IV szkoły podstawowej

  Pobierz plik PDF

Czytaj więcej...
Szczegóły
23 Maja 2023
Empty
  •  Drukuj 
  • E-mail

Współpraca nauczycieli religii na rzecz uczniów w spektrum autyzmu

  Pobierz plik PDF

Czytaj więcej...

Wiadomości IBE

Kongres "Nauka dla Społeczeństwa" z udziałem Instytutu Badań Edukacyjnych

  • 06 Czerwca 2023

Nowości w projekcie BIOBEC

  • 06 Czerwca 2023

Maj w Mobilnych Laboratoriach Przyszłości

  • 05 Czerwca 2023

IBE w projekcie UNICEF "Szkoła dostępna dla wszystkich"

  • 31 Maja 2023

Dodatkowe scenariusze zajęć w ramach konkursu "Jestem Eko"

  • 05 Czerwca 2023

Zapraszamy do udziału w kongresie "Nauka dla Społeczeństwa"

  • 01 Czerwca 2023

Najczęściej Czytane

  • "Sztuczna inteligencja (AI) jako megatrend kształtujący edukację". Nowa publikacja IBE
  • Startuje ogólnopolski konkurs "Jestem Eko" dla klas IV-VIII
  • IBE laureatem Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju!
  • #FakeHunter-Edu. Kampania edukacyjna na temat przeciwdziałania dezinformacji 
  • Gra "This War of Mine" może trafić do podstawy programowej
  • Co nowego w roku szkolnym 2022/2023?
  • IBE nominowane do Polskiej Nagrody Inteligentnego Rozwoju
  • Zawód nauczyciel. Raport sieci ReferNet na zlecenie Cedefop

Instytut

  • Kontakt
  • Kierownictwo
  • Rada Naukowa
  • Współpraca
  • Patronat IBE

Przydatne Informacje

  • BIP
  • RODO
  • polityka prywatności
  • deklaracja dostępności

Media Społecznościowe

  • facebook
  • twitter
  • linkedin
  • youtube

Copyright © 2023 Instytut Badań Edukacyjnych. Wszelkie prawa zastrzeżone.
W celu zapewnienia jak najlepszych usług online, ta strona korzysta z plików cookies.

Informacja o plikach cookies

Instytut Badań Edukacyjnych informuje, że na swoich stronach www stosuje pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z serwisu, jak również w celach statystycznych i reklamowych.
Możesz zdecydować o możliwości zapisywania cookies przez zmianę ustawień przeglądarki, z której korzystasz.
Przeglądając naszą stronę bez tych zmian, wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Aby uzyskać więcej informacji sprawdź naszą Politykę prywatności i plików cookies

AKCEPTUJĘ