Home
Contact
EN
PL
Search ...
Kwartalnik EBiS
O czasopiśmie
Informacje o półroczniku
Standardy etyczne
Zespół redakcyjny
Rada Naukowa
Recenzenci
Kontakt
dla Autorów
Wytyczne dla autorów
Proces recenzji
Zgłoszenia
Dla recenzentów
dla nauczycieli
Webinary
Archiwum
2020
EBiŚ 01 (73) 2020
2019
EBiŚ 04 (72) 2019
EBiŚ 02-03 (71) 2019
EBiŚ 01 (70) 2019
2018
EBiŚ 04 (69) 2018
EBiŚ 03 (68) 2018
EBiŚ 02 (67) 2018
EBiŚ 01 (66) 2018
YOU MUST ENABLED JS
Kwartalnik EBiŚ 01/2020
Pobierz cały numer Kwartalik EBiŚ 01/2020 (plik PDF)
Do czytelników
Pobierz plik PDF
Systemowe spojrzenia na źródła problemów z nastolatkiem
Pobierz plik PDF
Pluskwiaki
Pobierz plik PDF
Pluskwiaki – karty pracy
Pobierz plik PDF
Scenariusze zajęć terenowych online
Pobierz plik PDF
Słownictwo naukowe a słownictwo szkolne w przedmiotach przyrodniczych
Pobierz plik PDF
Zdalne nauczanie biologii – rekomendacje i praktyczne wskazówki dla nauczycieli
Pobierz plik PDF
Aktualny numer EBiŚ
Do czytelników
By
Katarzyna Potyrała
Katarzyna Potyrała
Systemowe spojrzenia na źródła problemów z nastolatkiem
By
Marek Kaczmarzyk
Marek Kaczmarzyk
Pluskwiaki
By
Alicja Walosik, Bartłomiej Zyśk, Marek Guzik
Alicja Walosik, Bartłomiej Zyśk, Marek Guzik
Pluskwiaki – karty pracy
By
Alicja Walosik, Bartłomiej Zyśk, Marek Guzik
Alicja Walosik, Bartłomiej Zyśk, Marek Guzik
Scenariusze zajęć terenowych online
By
Agata Estrada Mercado
Agata Estrada Mercado
Słownictwo naukowe a słownictwo szkolne w przedmiotach przyrodniczych
By
Jan rajmund Paśko
Jan rajmund Paśko
Zdalne nauczanie biologii – rekomendacje i praktyczne wskazówki dla nauczycieli
By
Agata Estrada Mercado
Agata Estrada Mercado
IBE NEWS
IBE Director Robert T. Ptaszek has been awarded a Belvedere Professorship
2022-09-23
Assoc. Prof. Robert T. Ptaszek awarded a diploma from the Main Council of Research Institutes
2022-09-14
Mobile Future Labs. Raising the competencies of students and teachers together
2022-09-09
The second edition of the International Assessment of Adult Competencies in Poland is launched
2022-09-06
IBE experts participate in “Perspektywy Women in Tech Summit 2022”
2022-06-07
The Educational Research Institute is cooperating with PFRON
2022-05-18
empty
YOU MUST ENABLED JS