Polecamy
Wspieranie dostępności edukacji dla dzieci i młodzieży
Uczniowie z ADHD w klasie. Poradnik dla nauczycieli
Agnieszka Słopień, Tomasz Wolańczyk, Marta Jerzak, Magdalena Wydra, Barbara Olszewska, Agnieszka Rosa, Sylwia Kowalska
Międzynarodowe badania kompetencji
Jak uczyć, by uczniowie myśleli samodzielnie? Rozwijanie krytycznego myślenia w klasie
Krzysztof Biedrzycki, Wioleta Dobosz-Leszczyńska, Barbara Ostrowska, Paweł Penszko
PIAAC
Główne wyniki międzynarodowego badania umiejętności dorosłych PIAAC 2023
Michał Sitek, Artur Pokropek, Paweł Penszko, Katarzyna Chyl, Jacek Haman
TIMSS
Osiągnięcia matematyczne i przyrodnicze czwartoklasistów. TIMSS 2023: trendy, wyzwania, perspektywy
Wioleta Dobosz-Leszczyńska
Wsparcie rozwoju edukacji
Ocena pierwszych efektów zmiany w zadawaniu i ocenianiu prac domowych w szkołach podstawowych. Raport z badań ewaluacyjnych
Joanna Woźniak, Robert Zieliński, Dominika Walczak, Monika Staszewicz, Bartosz Mirucki














