bipKanał IBE na YouTubelinkedin grtwiter grKonto IBE na FB

AKTUALNOŚCI


 

edulab nowa rzeczywistosc ico

Konferencja EduLab: „Nowa rzeczywistość - wyzwania rynku pracy w czasach nieprzewidywalnej zmiany”

Czy mamy obecnie do czynienia z rynkiem pracownika czy pracodawcy? Jakie kwalifikacje u pracowników są dziś najbardziej poszukiwane na rynku pracy? Jakie będą – kiedy już skończy się epidemia? O tym będziemy dyskutować na konferencji współorganizowanej przez Instytut Badań Edukacyjnych. Więcej
Plakat Nauka bez Barier ico

Nauka bez barier

Kampania Nauka bez Barier to ogólnopolski projekt na rzecz dostępności nauki i edukacji akademickiej dla osób z niepełnosprawnością, realizowany pod patronatem Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego. Zachęcamy do udziału! Więcej
skill week ico

Zbliża się Europejski Tydzień Umiejętności Zawodowych

Europejski Tydzień Umiejętności Zawodowych to coroczna inicjatywa Komisji Europejskiej, związana z podniesieniem świadomości korzyści płynących z kształcenia zawodowego i podnoszenia kwalifikacji zawodowych. Więcej
A.Dwojak Matras IBE.2020

Czy Polacy zostaną społeczeństwem 5.0?

Zachęcamy do lektury komentarza ekspertki IBE dr Agnieszki Dwojak-Matras na temat raportu „Technologia w służbie społeczeństwu. Czy Polacy zostaną społeczeństwem 5.0?”, przygotowanego przez Fundację Digital Poland. Więcej
Katarzyna Kalinowska Sinkowska

Ekspertka IBE zbada doświadczanie bezsensu w szkole

Jak podstawowi aktorzy życia szkolnego przeżywają sytuacje, w których nie odnajdują sensu? Co sprawia, że dla niektórych szkoła staje się przestrzenią odczuwania bezsensu? Co w czasie edukacji zdalnej jest odczuwane przez uczniów i nauczycieli jako bezsensowne? To tylko niektóre pytania badawcze, na które odpowiedzi poszuka dr Katarzyna Kalinowska-Sinkowska, badaczka i ekspertka Instytutu Badań Edukacyjnych. Więcej
pisa2018

Znamy główne wnioski z V tomu analiz wyników badania PISA 2018!

29 września ukazał się kolejny raport z serii prezentującej wyniki badania PISA 2018. Piąty tom dotyczy efektywności polityk edukacyjnych i ich uwarunkowań systemowych widzianych z perspektywy wyników uzyskiwanych przez uczniów w pomiarze umiejętności PISA, równości szans oraz dobrostanu 15-letnich uczniów uczestniczących w badaniu. Więcej

Tomasz Bartczak

Tomasz BartczakGłówny Księgowy Instytutu Badań Edukacyjnych w Warszawie i p.o. Z-cy Dyrektora IBE ds. Finansowych i Zarządzania, były Kwestor/Główny Księgowy Podhalańskiej Państwowej Uczelni Zawodowej w Nowym Targu, z zamiłowania i wykształcenia ratownik medyczny. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku finanse i bankowość oraz podyplomowego studium na kierunku rachunkowość i finanse przedsiębiorstw, organizowanego przez Akademię im. Leona Koźmińskiego w Warszawie.

Zdobył duże doświadczenie w obszarze rachunkowości. Ukończył liczne kursy i szkolenia z zakresu ustaw podatkowych, rachunkowości budżetowej, obejmował w pełnym przekroju stanowiska w służbach finansowo-księgowych: w Kancelarii Prezydenta RP, spółkach prawa handlowego (Grupa METRO AG, Grupa ING), na państwowej uczelni wyższej oraz w instytucie badawczym.

Prywatnie ojciec dwóch synów w wieku szkolnym i przedszkolnym, mąż, miłośnik motoryzacji, sportów wodnych (żeglarstwo, motorowodniactwo i nurkowanie), Skandynawii oraz Japonii, a także oddany największej pasji, jaką jest medycyna ratunkowa.

logo srodekMIiRmnisw logotyp

 

logo CKE maleore smallgus logo smallptdelogo oskkosio cie small

COPYRIGHT ©  INSTYTUT BADAŃ EDUKACYJNYCH 2010-2018